صفحات

یکشنبه، شهریور ۰۷، ۱۳۸۹

ایجاد عکس تا شده در فتوشاپ




1.عکس مورد نظر را از منوی file>open باز کرده.
2.یک بار کلید های ctrl+a و یکبار ctrl+c را میزنیم.
3.از منوی file>new سند جدیدی ایجاد میکنیم و بعد کلیدهای ctrl+v را میزنیم تا تصویری که کپی کردیم ایجاد شود.
4.از منوی edite>transform>rotate 90 ccw را اجرا میکنیم.
5.از منوی filter>distort>shear را اجرا میکنیم و با اضافه کردن دستگیره به عکس افکت لازم را میدهیم.
6.از منوی edite>transform>rotate 90 cw را اجرا میکنیم.
7.با زدن کلید های ctrl+t میتوانیم عکس را کوچک کنیم (با نگه داشتن shift به نسبت سایز اصلی کوچک یا بزرگ میشود)
8.میتوان از منوی edite>transform>perspective به عکس perspective داد.
9.با دبل کلیک کردن بر روی layer 1 وارد style آن شده و بعد بر روی drop shdow و بعد بر روی stroke کلیک میکنیم و با تغییر دادن مقادیر افکت های لازم را بر روی آن انجام میدهیم (در drop shadow با تغییر مقادیر distanse,spread,size ودر stroke با تغییر مقادیر size,opacity )

۵ نظر:

مجاهد گفت...

سلام
دوست عزیز
از اینکه با قدوم مبارکتون چراغ وبلاگمو روشن کردید
و با بزرگواری نظر گذاشتید
ممنون
در این شب های قدر بعد از دعای تعجیل در فرج اقامون
برای همدیگه دعا کنیم

sifalaw گفت...

هدیه ی روز 18هم
« چون لیله القدر لیله توجه تام ولی کامل و ظهور سلطنت ملکوتیه او است، به توسط نفس شریف ولی کامل امام هر عصر و قطب هر زمان - که امروز حضرت بقیه الله فی الأرضین، سیدنا و مولانا و أمامنا و هادینا، حجه بن الحسن العسگری أرواحنا لمقدمه فداء است، تغییرات و تبدیلات در عالم طبع واقع شود؛ پس هر یک از جرئیات طبیعت را خواهد بطییء الحرکه کند، و هر یک را خواهد سریع کند، و هر رزقی را خواهد توسعه دهد، و هر یک را خواهد تضییع کند و این اراده، اراده حق است و ظل و شعاع اراده ازلیّه و تابع فرامین الهیّه است. چنانچه ملائکه الله نیز از خود تصرفی ندارند و تصرّفات همه، بلکه تمام ذرات وجود، تصرف الهی و از آنِ لطیفه غیبیّ الهیّه است فاستقم کما اُمرت»

مجاهد گفت...

سلام
من سعی کردم عکس تا شده درست کنم
ولی به قشنگی کار شما نشد
موفق باشید
التماس دعا

ملیکا اسدزاده گفت...

اول از همه ممنونم که به بنده سر زدید
باید بگم از قالب بلاگتون خیلی خوشم اومد و مطالبی که در مورد معرفی HP DV6 و ویندوز 8 نوشته بودید برام خیلی جذابیت داشت :)
براتون آرزوی موفقیت میکنم دوست من

sifalaw گفت...

هدیه روز بیست و یکم
پسرم ما که عاجز از شکر او و نعمتهای بی منتهای اوییم، پس چه بهتر که از خدمت به بندگان او غفلت نکنیم که خدمت به آنها خدمت به حق است. چه که همه از اویند؛ هیچگاه در خدمت به خلق الله خود را طلبکار مدان که آنان به حق، منت بر ما دارند که وسیله ی خدمت به او جل و علا هستند و در خدمت به آنان دنبال کسب شهرت و محبوبیت مباش که این خود حیله ی شیطان است که ما را در خود فرو می برد. و در خدمت به بندگان خدا آنچه برای آنان پر نفع تر است انتخاب کن، نه آنچه برای خود یا دوستان خود، که این علامت صدق در پیشگاه مقدس او جل و علا است. پسر عزیزم خداوند حاضر است و عالم محضر اوست و صفحه نفس ما یکی از نامه های اعمال ماو سعی کن هر شغل و عمل تو را به او نزدیکتر کند. در دل به من اشکال نکن که اگر صادقی چرا خود چنین نیستی؛ که من خود می دانم که به هیچ یک از صفات اهل دل موصوف نیستم و خوف آن دارم که این قلب شکسته در خدمت ابلیس و نفس خبیث باشد و فردا از من مواخذه شود، لکن اصل مطلب حق است، اگر چه به قلم مثل منی که از خصلت های شیطانی دور نیستم . و به خدای تعالی در این نفسهای آخر پناه می برم و از اولیای خدا امید دستگیری و شفاعت دارم. بار الها! تو خود از این پیر ناتوان و احمد جوان دستگیری کن و عاقبت ما را ختم به خیر بفرما و با رحمت واسعه ی خود ما را به بارگاه جلال و جمال خود راهی کن.»